mandag 29. november 2010

Polen samling

Da har jeg kommet meg hjem fra banesamlingen i Polen med Forbundet. Det ble en veldig bra samling. Fikk veldig mye bra kvalitets trening på banen. 2 økter per dag. Øktene gikk stort sett ut på Madison (parløp). Oppvarmingen var som regel lagtempo med og uten Derny(moped) foran. Kjennner at treningen der nede har satt sine spor i kroppen, rinmelig vondt i beina i dag. Det var en deilig avveksling i treningen å komme ned til Polen å få kjørt på banen. Det er bra for motivasjonen framover å ha med seg den samlingen. Jeg følte meg også i overraskende bra form på samlingen, har jo ikke trent så kjempemasse etter det siste løpet og at jeg i tilegg hadde vært syk i forkant av samlingen.

Nå venter stort sett rulle og ski trening her hjemme før jeg reiser ned til Gran Canaria 29 Desember. Gleder meg sinnsykt masse til å komme ned til varmere strøk nå å få kjørt masse mengde trening. Kun 4 uker til avreise. Så er det bare å krumme ryggen å gnu på med trening framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar