fredag 15. april 2011

Orbea Orca


Jeg har også fått meg ny sykkel. Dette er en Orbea Orca 2010 modell. Jeg skal ha 2011 modellen, men den har desverre ikke kommet inn enda, så jeg skal bruke fjorårets modell nå når jeg er i Belgia å sykler, så får jeg den nye når jeg komemr hjem.



Sykkelen blir levert av firmaet Topbikes  som drives av Olav Morten Hagen. Jeg har ingått en veldig bra avtale med Olav Morten denne sesongen, noe som gjør at jeg ikke har noen utgifter på sykkel. Jeg fikk denne sykkelen forrige uke, og jeg har fått testet den ut både i konkurranse og på trening den siste uken. Jeg må bare si jeg er utrolig godt fornøyd. Stivere og mer konfortabel sykkel skal man lete lenge etter. Merket med en gang jeg satt meg på sykkelen at den var utrolig behagelig å sitte på, komforen på den er rett å slett helt rå. Også en annen ting jeg la merke til meg en gang var at den var utrolig stiv. Den gir en enorm respons når man tråkker til. Så langt er jeg veldig godt fornøyd. Gleder meg til å teste den ut i Belgia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar