mandag 11. juni 2012

Orbea Orca

I år igjen er jeg så heldig og bli sponset av Olav Morten Hagen som er impotør for Orbea sykler i Norge. Han driver firma som heter Topbikes. I starten av mai fikk jeg den nye sykkelen min, En Orbea Orca. Toppmodellen til Orbea.

Nå har jeg fått prøvd ut sykkelen både på trening og i konkurranse. Så langt er jeg veldig godt fornøyd med sykkelen. Den er veldig lett og det som jeg syntes er veldig bra med den er at den er veldig stiv. Når jeg reiser meg opp å tråkker til så er den utrolig stiv å jeg merker jeg skyter fart når jeg tråkker til.

Også en annen ting som jeg merker ganske stor forskjell fra andre sykler jeg har syklet på er at komforen er utrolig bra. Den er utrolig beghagelig å sykle på. Det er jo veldig mye dårlig asfalt, men med denne sykkelen så er det faktisk veldig behagelig å sykle på dårlig underlag. Dette er virkelig en sykkel jeg kan anbefale. Detter er en veldig viktig sesong for meg med paralympics i London så da må man ha det beste utstyret, og det har helt klart jeg.


Tusen takk til Topbikes og Olav Morten for all hjelp så langt.


1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny sykkel! Godt å høre at sykkelformen er god fram mot OL:) Du burde jo lage en side på bloggen om meritter/ det du har oppnådd frem til nå.. :) (Hvordan vet jeg ikke, men tror det skal gå hvis man går inn på innstilinger/utforming el.l. )
    Lykke til med trening (og avslapning;), Morten!
    -Ellenore

    SvarSlett