onsdag 20. april 2011

Tommy Frengen Evensen

I år igjen er jeg på tur med TVK i Belgia. I år er jeg så heldig og få dele rom med Tommy. Tommy er en kjenrekar som alle på laget liker. Jeg ble godt kjent med Tommy på turen ifjor og jeg gledet meg til å dele rom med Tommy under dette oppholdet.


Tommy i kjent driv, i brudd.


FAKTA OM TOMMY:
Navn: Tommy Frengen Evensen
Alder: 22
Bopel: Trondheim
Favorittutrykk: Skal vi døgne?

TOMMY SOM PERSON
Tommy er en rolig og sindig person som liker å kødde med det meste. Men når det er snakk om watt utstyr så er det en mer arlvolig Tommy som kommer fram. Ellers er han et sovedyr. aldri vært borti noen som kan sove så mye som Tommy. Tommy er rett å slett en snill gutt tvers igjennom. Så alle damer, bli kjent med Tommy. Han er en go gutt!

TOMMY SOM SYKLIST
Tommy er en meget god syklist. Han kan det meste, men det som gjør at han kan ta steget over på et høyere nivå er at han har en god avslutning. Skal ikke undervurdere Tommy i en spurt, der er han sterk. Kanskje han kan bli en klassiker ekspert. Han viste gode takter under Zellik-Galmaarden hvor de bla. kjørte 2x Kappelmuur og 6x bosberg. Her satt han med feltet hele veien inn til mål. Se opp for Tommy i årene som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar