tirsdag 8. februar 2011

Samling med Eidsvoll Sykkelklubb

I helga var jeg på samling med gjengen i Eidsvoll Sykkelklubb. Planen var å gå 3 timer på ski så var det lunsj og møte på Letohallen etterpå.


Det var en bra gjeng som møtte på i grustaket på Nordåsen på søndag. En god balnding av ryttere fra junior til veteran. De unge juniorene i klubben virket å være i bra slag, må si jeg slet med å holde følge med disse skiløperne med mine elendige ski, så det ble en hard økt.

Til sesongen blir vi 3 ryttere i senoior stallen i Eidsvoll. Ola Skatvedt, Andres Ekh, og meg selv. Ola er førsteårs senoior i år, men han virkelig trent bra i vinter og jeg har troen på at han kommer til å bite godt i fra seg i soniorklassen til sommmeren. Anders er svensken på laget, han syklet også i Eidsvoll forrige sesong. Han er en sterk rytter som er god på det meste. Så jeg tror det blir en bra sesong med mange gode resultater.



For min del går det bra med treningen om dagen. Virker å være i bra slaget. Jeg var litt syk forrige uke, men har kommet til hektene igjen. Ting flyter bra om dagen. Ble en fin 4 timers tur på ski i dag i fantastiske forhold etter snøfallet som kom i går kveld/natt. Trikkeskinner i mange mange mil så det var bare å nyte dagen ute med sol.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar