tirsdag 15. mars 2011

Landeveisforhold

Da har det begynt å bli vår i Norge. Helt utrolig deilig. Jeg har tatt ut landeveissykkelen min. Det var en fantastisk følelse å ta fram landeveissykkelen igjen. Er noe helt annet å sykle på landeveissykkelen enn terreng sykkelen med piggdekk. Forskjellen kan beskrives som å gå fra traktor til formel 1.

Og jeg tror formen er ok. Den må ihvertfall begynne å bli i form for nå er det virkelig ikke lenge igjen til første ritt. Litt usikker på formen fortiden, i helgen har jeg hatt et lite mageproblem. Hvor alt kom opp igjen, men det var bare en dag pluss 3 dager hvor jeg var veldig slapp. Men i dag var jeg klar for sykkelen igjen. merket at jeg var ganske tung i kroppen i dag, men det var nok pga sykdommen jeg hadde i helga. Jeg håper og tror jeg er i rute. Første ritt for min del blir vel Stjernetråkket i Fredriksatd 10 april. Så er det mulig det blir et treningsritt eller to før det, men det er ikke helt avklart enda.

Da er det bare å gjøre de siste forbredelsene før det braker løs.

1 kommentar:

  1. Allerede på veien.... JUHUUU! Jeg venter litt til :)

    SvarSlett