mandag 28. mars 2011

Våren har kommet

Det er utrolig deilig å være syklist om dagen i dette landet. Fantastisk deilig vær. Jeg har vært ute på landeveissykkelen hver dag nå de siste 2 ukene, og det er helt fantastisk. Hvordan er egentlig formen min? Jo jeg tror den er der den skal være. Har kjørt mine første tester opp til Tryvann og watt verdiene mine ligger omtrent som på samme stede som i fjor midt i sesongen, så det lover godt.

Gleder meg virkelig til å komme igang med konkurransene nå, nå er det bare 14 dager til jeg reiser til Belgia for å kjøre kermsse ritt der. Gleder meg sinnsykt masse til å komme igang igjen nå. Jeg trenger nok 2-3 løp før jeg kan håpe på å få noen resultat, men jeg skal jo kjøre mange løp under oppholdet i Belgia så da satser jeg på at Belgia oppholdet gjør at jeg skal være klar til det braker løs her hjemme med Norgescup løp.

Da er det bare de siste forbredelser som skal gjøres her hjemme før jeg er klar for å kjøre mitt første ritt for sesongen, gleder meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar