tirsdag 1. mars 2011

VM i Kollen

I dag har jeg vært så heldig å være tilstede i Holmenkollen for å se 15 km klassisk for menn. Møtte opp på opera-bygningen kl 8 i dagtidlig og ble kjørt i buss opp til Frognerseteren. Det var utrolig mye folk ute på stadioen i dag. En helt fantastisk stemning, minnet meg mye om den dagen jeg var i oslos gater å kjørte gateritt med de store sykkel stjernene. Nordmenn er virkelig verdens beste supportere. Og at vi fikk to nordmenn på pallen gjorde at stemningen var helt enorm.





Ellers har treningen gått bra i det siste. Har stort sett blitt sykling ute og inne på rulla. Sliter litt fremdeles med et litt vondt bein, så jeg har valgt å holde meg bare til sykkelen og ikke gått noen langturer på ski.

Det neste som skjer for meg nå er at jeg reiser til Belgia 13 april, der vil jeg bli i 14 dager hvor jeg skal begynne å kjøre konkurranser. Det begynner å krible bra i beina nå etter å kjøre løp igjen. Spent på å se om treningen i vinter har vært riktig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar