tirsdag 5. april 2011

4 dager igjen

Da er det ikke lenge igjen til sesong start. Det nærmer seg virkelig nå, det er kun 4 dager igjen. På lørdag kommer jeg til å kjøre "kermesse" ritt på jessheim. Dette er et treningsritt hvor 50 ryttere er invitert til å kjøre. Dette for å ha kontroll på ting. Hvis man ikke hadde invitert rytter her så kunne det ha kommet 200 rytter til start og når dette er bare et treningsritt kan det bli veldig farlig. Gleder meg til dettte rittet. Tror det kommer til å bli hardt, med mange bra rytter på start. Forventer ikke de helt store resultatet denne dagen siden det er det første rttet i år.

På søndag skal jeg kjøre nytt ritt, Stjernetråkke i Fredrikstad. Dette er et tur ritt. Jeg tipper det kommer mange bra rytter til start i dette rittet så jeg tror det kommer til å gå fort. Rittet er ikke så veldig langt, 60 km så det kommer til å bli høy fart fra start til mål og mange kjøre kåte ryttere.

Neste onsdag reiser jeg til Belgia sammen med gjengen fra Trondheim. Gleder meg utrolig til å reise på tur med TVK igjen. En kjempe fin gruppe som jeg kom veldig godt overens med i fjor, så dette kommer til å bli en topp samling med mange harde ritt og treninger.

Da er det bare å gjøre de siste forbredelser til sesongen 2011, og jeg håper blir litt bedre vær enn det har vært i det siste. Ikke alltid like morsomt å kjøre ritt når det er 4 grader å regn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar