torsdag 8. september 2011

Dagen før dagen

Da er det snart klar for start i VM. I morgen starter det med en hard tempo på 30 km. Det kommer til å bli en veldig hard dag på temposykkelen. Det er en veldig sterk vind her nede fortiden, hvis denne vinden holder seg til i morgen blir det en ekstrem hard tempo i små kupert terreng.

Jeg føler meg veldig klar for å komm i gang nå. Har vært ute å trillet en liten tur nå med noen lette vekkedrag. Så nå føler jeg kroppen er klar.

Målet for morgen dagen er å få en god flyt. Har ikke tenkt noe særlig på resultater jeg vil oppnå enda. Men får jeg til arbeidsoppgavene mine så skal jeg være fornøyd. Tempoen er også en vitkig oppkjøring til fellesstarten på søndag.

Da er det bare å lade opp resten av dagen å gjøre seg klar til i morgen. Jeg er klar!!

1 kommentar: