fredag 9. september 2011

VM tempo

Da var første øvelse i VM over. 30,6 km tempo. Dettte ble en fin gjennomkjøring til fellesstarten på søndag. Fikk ikke noe kjempe resultat i dag. Men det var en helt grei tempo. prøvde å åpne ganske rolig slik at jeg hadde litt å kjøre med den siste runden. Dette kalrte jeg ganske bra,  klarte å åpne rolig for å finne flyten. Men selv om jeg åpnet ganske rolig så klarte jeg ikke kjøre noe raskere på andre runden.

Formen virker som er der, jeg har aldri fått til tempo så dette tok jeg som en fin gjennomkjøring til fellesstarten på søndag, der vet jeg at jeg har veldig gode muligheter på en god dag.

Nå er det bare å lade sikkelig opp til søndag. Rolig trilletur i morgen for å få tempoen ut av beina, så skal jeg være klar til søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar