torsdag 1. september 2011

Hjemme fra Belgia

Da har jeg komet meg hjem fra Belgia. Jeg kom hjem på mandag. Kjørte siste rittet i Belgia på søndag.

Siste løpet i Belgia gikk bra. Jeg var veldig på hugget i starten og prøvde å komme meg med i det rette bruddet. Men jeg klarte ikke å komme med i det rette bruddet. Jeg prøvde å prøvde i starten og det kostet veldig mye så jeg måtte roe det ned litt en periode, og da gikk jo selvfølgelig bruddet for dagen som gikk hele veien til mål. Jeg var veldig sliten etter alle bruddforsøk i starten så jeg sleit veldig en periode. Men etter ca halvveis i rittet begynte koppen å fungere bra igjen. Siste halvdel av rittet satt jeg helt foran i feltet og var med på det meste som skjedde, følte meg veldig sterk. Det ble samlet spurt i feltet bak gruppen foran. Jeg fikk til en god spurt. Ble nr 3 i spurten i hovedfeltet.

Nå har jeg kommet meg hjem igjen til Norge. Her blir jeg ikke lenge. På fredag drar jeg rett borti gata her og skal være på Toppidretssenteret fra fredag til søndag. På søndag kveld tar vi båten over til Danmark.

Føler meg veldig klar for VM nå. Deilig å få noen rolig dager her hjemme med noen gode kvalitets treninger. Formen virker å være der den skal være, så nå er det bare å finpusse på små detaljer de siste dagene fram mot årets store mål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar