tirsdag 6. september 2011

Klar for VM

Da har jeg kommet meg til Danmark og de siste forbredelser før det braker løs på lørdag er igang. I dag kjørte jeg den siste harde økta før tempoen på fredag. Kjørte 2 runder i løypa i dag, med lagleder Trond som konkurrent. Fik kjørt meg hardt til tider og vi støtet å kjørte mot hverandre. En utrolig bra økt. Håper dette gjorde at jeg kan få den siste lille toppformen nå før VM.

Føler jeg er der jeg skal være nå. Nå er det bare å ta det med ro å få et super overskudd inn mot helgen. Løypa burde passe meg veldig bra. Ganske flat, litt tekniske partier og det er veldig utsatt for vind. Syntes også spurten passer meg bra. Det er en rundkjøring ca 400m fra mål, og det går i slak motbakke opp mot målstreken.

Nå er det bare å stille inn hode til vinnermodus. Jeg føler meg veldig klar og ser veldig fram til å komme igang nå med tempo på fredag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar