torsdag 16. desember 2010

Årets første skitur

I går hadde jeg min første skitur for i år. Det var på tide, har jo vært forhold til å gå på ski i Oslo området en stund nå. Fikk meg en fin 2 timerstur, og etterpå var det inn på rulla for å sykle i 1,5 timer. Det var ganske bra forhold i går. Jeg gikk fra Sørkedalen og mot Løvlia. Litt lite snø i starten og det var enkelte steder det var litt små stein i løypa så for de som har konkurranse ski burde ikke ta med seg de. men for meg som har 10 år gamle ski og bare ett par så er det ikke så farlig om det blir noen flere riper i sålen.

Det er alltid like tungt med den første skituren, den første halve timen var rimelig tung, med vondt i ryggen og armene var helt ferdig etter bare 30 minutters. Men det var utrolig deilig etterpå og man kjenner man har brukt hele kroppen. Føler jeg er inne i en bra treningsperiode nå. Skal holde koken oppe nå til jeg drar til Gran Canaria den 29 desember



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar