lørdag 11. desember 2010

Endelig ute trening

Endelig krøyp gradestokken ned mot 2-3 minus grader. Da var det bare å ta på seg hjelm og sykkel sko og tørke støv av terrengsykkelen som har stått stille nå i nesten 3 uker pga kulde. Var sinnsykt deilig å sette seg på sykkelen å kjenne at man fikk frisk luft i ansiktet. Det siste har det bare vært sykling inne på rulla siden det har vært så sinnsykt kaldt ute. Så ble utrolig glad i dag når jeg så på gradestokken og så at det ikke var 15 minus ute. Fikk i dag en fin tur på 2t30min.

De siste dagene har foregått på rulla med både intervaller og styrketråkk. Nå håper jeg at det fortsetter å holde seg mildt framover så man kan trene litt ute, må si jeg begynner å bli veldig lei av den rulla nå.

Fikk også prøvd ut mine nye briller i dag for første gang. Briko Endure Pro, utrolig fornøyd. Det første som slo meg da jeg satt dem på var at dem var så utrolig lette å ha på. Jeg har prøvd en god del briller siden jeg startet å sykle, og jeg må si at disse brillene er de som har vært mest behagelige å ha på deg, og dem ser sinnykt kule ut. En utrolig bra passform.Veldig fornøyd så langt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar