lørdag 25. desember 2010

Hvilke juleøl er best?

Gjennom desember har jeg testet ut noen få øl typer. Men som dere vet som toppidretsutøver kan man ikke drive å drikke øl hver dag så det har ikke blitt mange ølene jeg har tatt i løpet av desember. De 3 juleøl ortene jeg har testet ut har jeg fått i pakkejule kalenderen min av Lene. Så dette er ikke en veldig utfyllende test, og det fins mange menge flere juleøl, men dem fikk jeg desverre ikke testet ut.

Tuborg juleøl:
Mild i samk. Litt søt, mens syntes den var litt for tam i smaken

terningkast: 3


Ringnes juleøl:
Bitter og stram i smaken. For lite fylde. Smakte godt, bra til ribbemiddag. Likte dette juleølet veldig godt.

Terningkast: 4+

Hansa juleøl
Mild i smak til å være juleøl. For lite smak. Tam. Mangler fylde. Litt for mye vanlig øl smak for min del.

Terningkast: 3+

Av de 3 juleøl sortene jeg har prøvd er det Ringnes sin jule øl som var beste i test.

Håper alle har hatt en riktig god jul :)

Og godt nytt år til alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar