tirsdag 14. desember 2010

Storbynatt

I dag har jeg og min bedre halvdel vært på NRK sitt opplevelses senter, hvor vi var publikum på Storbynatt med Bård Tufte og Harald Eia. Vi var begge litt spente på hva vi gikk til. Jeg har aldri vært publikum på et tv show før. Jeg syntes dette var utrolig kult show. Jeg er veldig stor fan av Bård og Harald, har veldig god sans for humoren dems. Jeg kan helt klart anbefale å dra å se live på et tv program. utrolig morsomt, og man får med seg mange sketsjer som man ikke får se på tv. En morsom kveld.

På dagen i dag har jeg vært på Kongsvinger, hos min trener Kai Lexberg som er trener på NTG for å teste meg. Jeg kommer tilbake med en fyldigere rapport av testen min i morgen.

1 kommentar:

  1. I forbindelse med at Thor Hushov besøkte ShowMan og Golden Goal var jeg (selvfølgelig) i studio. Enig med deg. Det var moro å være publikum... og så var det gratis både å komme inn og gratis øl... JUHUUU!

    Skal følge med på resultatet av testen din ;)

    SvarSlett