tirsdag 21. desember 2010

Bra treningsdager

Har kommet inn i en bra rytme med trening nå, selv om forholdene ute ikke er gode for trening. I helgen ble det en bra med trening. På lørdag fikk jeg meg 3 timer på rulle. Veldig fornøyd med at jeg fikk meg en langtur inne på rulla, det er utrolig kjedelig. Men fikk sett 2 bra filmer å det hjelper utrolig masse å ha noe å se på mens man kjører en rolig langtur på rulla. Da flyr tiden mye fortere enn man tror. På kvelden på lørdag, etter langturen på rulla var jeg og Lene sammen med et vennepar av Lene på Torshovteateret å så på et teater stykke som heter Herr Kolpert. Trykk på linken for å lese mer om stykket, kan anbefales på det sterkeste.

På søndag var det klart for ski tur. Vi gikk fra Sørkedalen og inn til Kikut hvor det ble en deilig bolle og varm kako. Det var utrolig surt vær denne dagen, med snø og vind, men forholdene var bra så det ble en fin ski tur. Føler jeg har fått trent bra de den siste uken, selv om forholdene ikke er så bra ute. Føler jeg er i bra rute treningsmessig.

I går var jeg på NTNU i Trondheim på testlappen dems for å teste ut den nye protesen min. Var en utrolig spennende hvor jeg lærte utrolig masse. Jeg vil komme tilbake med en fyldigere rapport om dagen i Trondheim senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar