torsdag 5. mai 2011

Klar for Ringerike GP??

Kroppen har begynt og komme seg litt igjen, etter en tung periode etter jeg kom hjem fra Belgia. I norgescup åpningen sist helg gikk det meste galt, og etter helga har jeg følt meg veldig slapp og sliten. Har bare kjørt rolig sykkelturer denne uken for å prøve å få tilbake overskuddet. I dag følte jeg meg litt bedre, og jeg tenkte at jeg måtte teste hvordan kropper er når pulsen kommer opp i sone 3 og 4. Så i dag kjørte jeg bakkeintervaller i Grefsenkollen. Syntes jeg måtte teste kroppen før jeg stiller til start til hegla. I dag syntes jeg kroppen virket bra. Fremdeles litt sliten og slapp i kroppen ,men mye bedre enn det har vært før i uken. Watt verdiene mine var veldig bra i dag og jeg syntes det til tider ganske fort.

Nå skal jeg ta det med ro fram til søndag da det er Ringerike Grand Prix. Det kommer til å bli et hardt løp. Vi skal blant annet opp den beryktede Riperbakken 5 ganger. Riperbakken er over 20% stigning på det bratteste så her får man kjørt seg. Men Riperbakken kommer helt på slutten av løpet så man skal gjøre en bra jobb skal man klare å komme til denne bakken.  Hele rittet er på 175 km så det kommer til å bli en lang og hard dag på sykkelen. Og ryktene sier at klatrekongen Michael Rasmussen (bla vunnet klatre trøyen i Tour De France) kommer til start så det kommer mange gode ryttere til helgen.

Da er det bare å gjøre seg klar, og jeg håper og tror kroppen er der den skal være til helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar