lørdag 9. april 2011

Brutal start på sesongen

Da var sesongen 2011 i gang. I dag var det treningeritt på Borgen, mellom Jessheim og Kløfta. vi var 17 ryttere på start i dag. Når et er så få rytter på start er det ikke lett å bare sitte med, og ihvertfall ikke når nivået på rytterne var såpass bra som det var i dag.

Kroppen fikk litt av et sjokk når starten gikk, og jeg var veldig ivrig i starten. Prøvde å komme meg i brudd etter bare 500 m og jeg fikk syra rimelig kjapt. Kjørte ikke med hode for å si det sånn. Jeg sieg sakte men sikkert gjennom det lille feltet etter at jeg hadde prøvd meg litt, men takket være service køen klarte jeg og komme meg opp igjen. Klarte da å være med å kjøre litt, men beina stod rett ut og jeg måtte bare trille rolig tilbake til mål og løpet var over for min del. Det ble en bra treningsøkt, må si jeg har litt lungespreng nå, men det er dette jeg trenger for at kroppen skal komme i konkurranse modus igjen.

I morgen er det nytt ritt, Stjernetråkken. Tror dett blir et helt annet løp enn i dag. Så jeg håper at kroppen er bra i morgen og at gjennomkjøringen i dag har gjort at det ikke blir så vondt i morgen.

Det er bare å bite tenna i styretapen å gi gass!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar