mandag 18. april 2011

Kermesse i Merelbeke

I går var det andre kermesse rittet. Resten av TVK gjengen kjørte UCI løp så jeg og Anders måtte sykle til start i siden ingen biler var ledige. Så det ble en litt lang tur opp med motvind hele veien, før start hadde vi syklet i 2,5 timer. Beina var ikke helt på topp. Men jeg syntes likevel det fungerte brukbart. Jeg satt greit med i feltet og var litt flinkere til å sitte lengre fram i feltet så da gikk det litt lettere. Jeg satt med i 65 av 110km. Jeg er fornøyd med løpet i går, det var jo bare det andre kermesse løpet her nede, og av erfaring vet jeg at jeg trenger noen løp for å være på topp.

Nå venter det 2 dager uten konkurranser, hvor vi skal trene rolig. Begynner å merke kjøret nå så det skal bli deilig med to rolige treningsdager. Neste løp er på onsdag så da skal beina være klar igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar