torsdag 21. april 2011

Kermesse i Bellegem

I dag var det nytt kermesse løp på planen. Var litt usikker i dag siden jeg veltet i går. Merket når jeg våknet  at jeg var rimelig forslått og stiv og støl etter velten. Men jeg stilte da til start. Var menge på start  dag også, ca 240 ryttere. Prøvde og være tøff fra start i dag, men velten i går satt en liten støkk i meg i dag. Bare noen km ut i løpet satt jeg lang bak og jeg var veldig på defansiven. Og med så mange på start i den løypen som var i dag så var det håpløst og sitte for langt bak. Sa det ble ikke så lenge jeg klarte å sitte med i feltet i dag.

Nå venter en rolig dag i morgen før det er det siste kermesse løpet på lørdag. Skal være mer på hugget på detsiste løpet og gjøre en god avslutning på oppholdet i Belgia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar