lørdag 16. april 2011

Kermesse i Dikkebus

Da var første Kermesse løpet over i Belgia. Løpet gikk på et sted som heter Dikkebus, i vest Flanderen. Det ble et hardt første løp. Det gikk fort fra start og jeg hadde stilt meg litt langt bak i det 120 manns store feltet så jeg kom litt bakpå fra start. Jeg satt i bakre del av feltet hele tiden og etter 45 min kjøring var det over for min del. Hadde nok ikke helt topp bein i dag, men det var helt greit. Godt å komme i gang med Kermesse løpene. Håper å tror at beina bare blir bedre å bedre utover uka, slik at jeg blir vant til løpene.

Neste løp er allerede i morgen så her er det ikke tid til noe hvile. Håper jeg sitter med litt lengre i morgen.
En ting er ihvertfall sikkert, det er vondt å kjøre sykkelritt i Belgia...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar