mandag 10. januar 2011

Gran Canaria dag 12

phuuu, da var den dagen over. Litt av en lang dag i dag også gitt. Begynner virkelig å merke kjøre nå. Bare en treningsdag igjen nå så bærer det hjem til Norge. I dag dro vi oss vestover på øya. Har stort sett holdt oss rundt El Doctoral og Santa Lucia. Men i dag slo vi på stortromma å kjørte til Mogan og over Tauro pass. En lang stigning som tok omtrent 30 min å kjøre opp. Jeg kjørte på litt i dag i bakkene. Følte jeg måtte bruke opp de siste kreftene jeg hadde igjen. Det var ikke så mange krefter igjen, men syntes likevell det gikk ganske greit oppover i dag.


Etter vi kom oss over Tauro pass gikk turen vidre ned til Soria dalen og vidre tlbake til hotellet hvor vi inntok en bedre tapas lunsj.



Etter lunsj var det bare å kaste seg på sykkelen igjen for å sykle litt til. Da holdt vi til i Ayagaures dalen. Den siste delen av turen etter lunsj var hard i dag. Var sikkelig sliten de siste 2 timene. Men jeg kom meg igjennom og fikk 6 timer, 142 km og 2550 høydemeter. Må si meg fornøyd med det.



I morgen er det den siste dagen med trening. Planen er å sykle 4 timer. Så får vi se hvordan kroppen er i morgen. Den er nok ikke helt tipp topp, men det er sånn det skal være når man nærmer seg slutten av et treningsopphold på Gran Canaria.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar