tirsdag 4. januar 2011

Gran Canaria dag 6

Nok en bra treningsdag på Gran Canaria er over. Planen i dag var 3 timer, og vi fikk litt over 3 timer. Ble en bra tur i små kupert terreng. Kjente på beina i dag at den rolige dagen i går hadde gjort susen på beina. Følte meg uthvilt og fin.



Fikk også lagt inn 6 spurter av 10 sekunder i dag sammen med Glenn. Var litt uvant for beina å kjøre så harde spurter så tidlig på året. Ble ganske vissen i beina etter spurtene var kjørt. Men veldig effektivt.

Etter treningen var det rett hjem til hotellet (Sunprime) for å få servert en deilig lunsj. I dag var det kylling wrap som stod på menyen. Utrolig godt og sunt.




Jeg har også de to siste dagene fått reparert den nye sykkelprotesen min. Må si jeg bare blir mer og mer  fornøyd med den. Kan nesten kjenne at den er mer effektiv i tråkket enn de protesene jeg har kjørt med før.






Etter lunsj og litt avslapping var det klart for litt massasje i spa avdelingen på hotellet. Hadde bestilt meg en 50 minutters time full kroppsmassasje. Før massasjen var jeg i badstuen og i boblebadet på hotellet for å roe ned og pleie kroppen.Var helt sinnsykt deilig og avslappende å få massaje på hele kroppen. Følte meg som et nytt menneske da jeg gikk ut igjen.


I morgen blir det en tøff dag, hvor planen er å kjøre til det høyeste fjellet på Gran Canaria, Pico de las Nieves (1949 m o.h.) Kommer til å ble en lang og hard dag på sykkelen. Regner med at jeg kommer til å bruke 6 timer + på den turen. Så da er det bare å lade opp med en god middag og mye søvn så skal jeg nok være klar til i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar