lørdag 1. januar 2011

Gran canaria dag 3

Da var nok en herlig dag på Gran Canaria over. Fikk en god 4 timers tur i dag å nesten 110 km i ganske flatt terreng. Var veldig mye vind her på øya i dag, så det var tungt til tider, men utrolig deilig når vinden kom i ryggen å man kunne kruse med 120 i puls i 50km/t.



Det ble en god start på det nye året med en fin treningstur. Samlingen så langt har gått helt etter planene. I morgen venter en 5 timers tur i fjellene. Etter det blir det samlingens første "hviledag".

Den nye protesen som jeg har tatt i bruk her nede har også funket veldig bra, helt til i går. Da røyk spennen som gjør at benet mitt sitter fast. Så den må fikses med litt teip og lim så håper jeg den holder så jeg får prøvd den noen flere turer. Veldig godt fornøyd med den de to turene jeg har fått brukt den. Virker som jeg har bra trøkk med den.


Som dere ser over har jeg også med mine nye briller på turen, mine Briko Endure briller. Utrolg godt fornøyd så langt. Sitter som en skudd og utrolig deilig å ha på seg. Kan anbefales på det sterkeste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar