tirsdag 25. januar 2011

Gode treningsdager

Den siste tiden etter jeg kom hjem fra Gran Canaria har gått veldig fort. Jeg har kommet sikkelig godt igang igjen med treningen og det flyter bra om dagen. I helgen var jeg i Hemsedal igjen. Dette ble en meget bra treningshelg. På lørdag ble det 3 timer på ski, deretter var det rett inn på rulla å kjøre 1,5 timer. Samme gjorde jeg på søndag. Da gikk jeg 2 timer på ski og syklet 1 time på rulla. Det er veldig effektiv å kjøre slike dobble økter hvor man går på ski først og setter seg rett inn på rulla etterpå. Da får man en god langtur og man får trent på det man skal bli god på, nemlig sykling.



Denne uka har startet veldig bra. På mandag hadde jeg en god intervall økt på rulla. 5x10 min. I dag har jeg fått kjørt ute på terreng sykkelen. Jeg kjørte litt over 3 timer og i kveld har jeg kjørt 1 time på rulla. Nå blir det rolig trening fram til fredag hvor jeg skal teste meg på toppidrettssenteret. Er spent på hvordan testen blir. Jeg føler meg i bra slag om dagen så jeg håper og tror testen vil bli bra, time vil show. Resten av helgen vil jeg være på landslagssamling her i Oslo. Her skal vi planlegge sesongen og bli kjent med noen nye utøvere som er gode nok til å komme inn på handikap landslaget. Det kommer til å bli spennende og veldig bra med flere på laget.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar