tirsdag 11. januar 2011

Gran Canaria dag 13

Da var den dagen over. Våknet opp i dagtidlig og kroppen kjentes ut som den hadde vært i bokseringen hver dag i to uker. Så i dag var det bare å nyte den siste dagen ved bassenget, og nyte solen. Valgte å la sykkelen stå i dag. Tror dette er ganske lurt da det har vært 17 timer trening de siste 3 dagene og at det er reisedag i morgen, noe som gjør at kroppen lettere kan bli syk. Bedre å ha litt overskudd når man skal ha reisedag enn å være helt nedkjørt å bl syk. Så i dag var det nok lurt å lytte til kroppen. I dag har det også vært den dagen med dårligst vær her nede. Har blåst en sur vind i dag og det har vært lett overskyet.


I morgen bærer det altså hjem til Norge. Kan ikke si jeg gleder meg alt for masse til å komme hjem til minus grader og masse snø, men sånn er det nå bare. Blir nok en del trening på ski når jeg kommer hjem, samt rulle trening. Håper også det kan være såpass mildt at jeg får meg noen langturer ute på MTB sykkelen. Fikk jo meg noen flotte varmesåler til jul som jeg må få testet ut.




Det kommer en fyldig oppsummering av samlingen når jeg er tilbake i Norge




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar