torsdag 6. januar 2011

Gran Canaria dag 8-Hviledag

Da var den etterlengta hviledagen endelig her. I dag var det bare å nyte en dag uten sykkel. Kjente at kroppen trengte det etter mange harde dager på rad nå, spesielt fjellturen i går satte sine spor i kroppen.
Men har i dag også fått trent litt. Etter frokost var det rett i styrkerommet. Her var det styrke på mage,rygg og litt generelt overkropp. Jeg trente også styrke på bakside lår/rumpe på det ene beinet mitt. Det beinet jeg ikke har protese på har vist seg å være mye svakere på bakside/rumpe enn det jeg har protese på. Så jeg har begynt å trene styrke på dette for å utjevne forskjellen mest mulig. Jeg har veldig troen på dette og tror jeg kan sykle fortere hvis dette kommer på plass.





Ellers har dagen foregått ved bassengkanten på en solseng. Har virkelig nytet hviledagen til det fulle..


Har også fått et lite skille på låret etter x-antall timer ute i solen med sykkelbukse


I morgen er det tilbake igjen på sykkelen. Skal bli godt og komme seg tilbake på kontoret igjen i morgen. Holder med en dag hvile.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar