lørdag 20. august 2011

Europacup Belgia- Tempo

I dag har det vært Europacup ritt i Belgia. På programmet i dag var det tempo. 8 km i en meget teknisk og vanskelig løype. Smale veier og med flere krappe og vanskelig 90 graders svinger. Dette var en løype som passet meg veldig bra og jeg hadde håp om et bra resultat.

Underveis i løpet følte jeg at ting gikk litt tungt. beina var veldig stive og jeg følte jeg ikke hadde noe trøkk. Men i en sånn teknisk løype som i dag så er det vanskelig å få noe god følelse. Jeg klare å holde på de posetive tankene under hele tempoen, selv om det gikk tung og jeg følte det ikke gikk så bra. Nå når jeg har fått noen timer etter løpet så er jeg fornøyd med tempoen i dag. Jeg ble til slutt nr 2 og det er jeg kjempefornøyd med. Det skal sies at de aller beste ikke er her, men jeg fikk til en bra tempo. Virker som jeg er i flytsonen på tempo om dagen. Deilig med noen gode tempo opplevelser.

I morgen er det fellesstart på planen. Satser på at beina mine er bra og at jeg kan være med å kjempe om seieren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar