søndag 28. august 2011

Kermes i Asbeek



I går var det nytt kermes løp. Jeg har hatt 2 dager med trening nå siden sist løp. Var veldig klar for å kjøre igjen igår. Kjentefra første tråkk at dette var en veldig god dag. Prøvde meg mange ganger i starten å komme meg med i brudd. Men jeg klarte ikke komme meg med i det rett bruddet.Etter at bruddet på 9 mann fikk gå satt jeg meg rolig i feltet noen runder.

Etter ca halvkjørt løp var jeg med på å lage sykkelritt i front av feltet. Hadde utrolig bra beina i dag så jeg kunne bare støte og støte uten at jeg fikk sikkelig syra, utrolig deilig følelse. Jeg var med på mange småbrudd siste halvdel av løpet.

Det var en ganske teknisk løype i dag det sprakk ganske bra opp. Bruddet som gikk tidlig gikk helt til mål i går. Jeg satt i gruppen bak bruddet, vi var ca 20 mann i det feltet, og det var det som var igjen av løpet.

Veldig godt fornøyd med løpet i dag, kjenner at formen virkelig er der nå. Kan ikke huske å vært i så bra form denne sesongen, og det passser jo perfekt siden det er VM om 2 uker.


Davy var med meg i dag også. utrolig deilig å ha med seg Davy på sykkelritt. Han vet hva hans skal si å gjøre for å si det sånn. Man trenger ikke tenke på noe annet enn å sykle.

I dag er det nytt kermes ritt. Mitt siste ritt før jeg reiser hjem igjen til Norge i morgen. Skal bli godt å komme hjem igjen nå å få litt rolige dager hjemme med kjæresten nå får avreise til Danmark.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar